APRENDIENDO 3DSTUDIO - 8
3DSTUDIO IKASTEN - 8
Tras
retocar la escena, coloco varios recorridos (unas líneas), luego les bloqueo
las posiciones/movimientos a varios elementos, y ajusto la escala de tiempo.
¡Tachan! Y así he creado una animación. Vaya, sí que es sencillo. Eso sí, debo
tener muy claro como sucede todo, o no encajará en la escala de tiempo. Me
falta saber cómo aumentar la escala, es un poco corta…
Dena egokitu ondoren
ibilbideak kokatzen ditut (lerro batzuk), hainbat elementuei mugimendua eta
kokapena mugatzen dizkiet eta denboraren sekuentzia prestatzen dut. Listo!
Animazio txiki bat sortu dut. Hara, ze erraza den hori. Baldintza bakarra
gauzak nola gertatuko diren argi eta garbi izatea da, edo denboraren
sekuentzian gauzak ez dira ongi egongo. Eskala hori handiagoa nola egin jakin
nahiko nuke…
Y no
sólo mover cosas según ejes, también he aprendido a combinarlo con
transformaciones y otros “modifiers” (bueno, estoy con ello). En este ejemplo
he probado a hacer que dos elementos se aplasten, y, a la vez, hago que un
“gizmo” con efecto de llamas crezca. Es cierto que todavía no controlo la
escala temporal, pero es un comienzo.
Gauzak ardatzen arabera
mugitzea baino gehiago ikasi dut: elementuen forma aldatzea eta beste “modifiers”
nola erabili animazioetan ere ikasi dut (bueno, horrekin nabil). Adibide
honetan bi elementuk jotzen diote bata besteari eta, momentu berean, su-efektua
daukan “gizmo” baten tamaina handitzen dut. Oraindik ez dut erabat kontrolatzen
denboraren sekuentzia, baina horrekin hasi naiz.
Por
otro lado, también he aprendido a crear terreno y a poner los efectos de lente.
Respecto al primero, es genial lo rápido y fácil que resulta, pero las
simplificaciones que realiza no me convencen mucho… Pierdo realismo… Ahora
bien, cuando le aumento la definición el ordenador se queja… Respecto al
segundo, da unos efectos muy bonitos y realistas, aunque conseguir que queden
bien es complicado.
Beste alde
batetik, lurzorua sortzen eta LENTE efektuak jartzen ikasi dut. Lehenengoari
dagokionez, atsegin ditut bere azkartasuna eta erraztasuna, baina ez zehaztasun
falta… Errealismoa galtzearena … Orain bai, zehaztasuna handitzen badiot
ordenagailuak sufritzen du … Bigarrenari dagokionez, efektu oso eder eta errealak
lortzen ditu, baina dena ongi egokitzea zaila da.
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