APRENDIENDO 3DSTUDIO + VRAY - 2
3DSTUDIO + VRAY IKASTEN - 2
Ole y
ole. Me he dedicado, principalmente, a aprender acerca de los materiales.
Retoca el “glossi”, retoca el “specular level”, y mucho más. Así he conseguido
estos resultados:
Azken egun hauetan materialen
inguruan ikasten aritu naiz, batez ere. “Glossi” faktorea egokitzen dut,
“specular level” faktorea aldatzen dut, eta askoz gehiago. Horrela lortu ditut
irudi hauek:
agua opaca / ur opakua
agua transparente / ur gardena
cristal ácido / beira azidoa
cristal normal / beira arrunta
cristal rugoso (con diferentes tipos de ruido) /
beira zimurtsua
cristal tintado / koloredun beira
madera / zura
metal cromado / metal kromatua
pintura metalizada / margo metalizatuak
plástico mate / mate plastikoak
plástico pulido / plastiko leundua
terciopelos / belusak
También
he probado con las cáusticas. Es increíble lo lento que puede llegar a ser el
render con esto, si un solo parámetro se me escapa.
Kaustikekin ere egin ditut
saiakerak. Renderrak lortzea prozesu oso motela izango da parametroren bat ongi
definitzen ez badut.
Base /
oinarria
Cáusticas
sin control / Kontrol gabeko kaustikak
Parámetros
más exactos / Hobeto doitutako parametroak
Además,
he comprobado lo fácil que es poner la luz exterior. Eso sí, hay que saber en
que rango deben estar los valores.
Zera ikasi dut: oso erraza da
kanpoko argitasuna jartzea. Dena dela, parametroak ongi doitu behar dira,
bestela …
No hay comentarios:
Publicar un comentario