APRENDIENDO REVIT - 6
REVIT IKASTEN - 6
Bien,
muy bien. He continuado con esa vivienda de la que hable en la entrada
anterior, y he mejorado unas cuantas cosas. Por ejemplo, he podido crear todo
tipo de superficies gracias a las losas.
Usando suelos a los que añado puntos y líneas que luego coloco en su lugar, o
masas de terreno de puntos controlados, he podido hacer el entorno. Es cierto
que no es tan exacto como lo que dibujo de la vivienda, pero es útil para
elementos que, en los planos, se verán en escalas grandes (sin detalle). Luego,
si quiero renders buenos, no tengo más que asignar los materiales bien.
Lana ez da gelditzen. Aurreko
blog-sarreran erakutsi nuen etxebizitzarekin jarraitu dut, eta hainbat gauza
hobetu ditut. Adibidez, mota askotako azalerak sortu ditut losei esker. Zoruak
erabili ditut, eta horiei puntuak eta lerroak gehitzen eta mugitzen dizkiot,
edo lurzoru masak sortzen ditut; horrela irudietan ikusten den ingurua eraiki
dut. Badakit ez daukala etxebizitzaren detaile-maila, baina planoetan eskala
handiekin ikusiko direnez, ez dago arazorik. Aurrerago, render ederrak egin
nahi baditut, materialak ongi aukeratu beharko nituzke.
También he estado trabajando con las cubiertas, y
peleando bastante. Una vez descubierto que las cubiertas se crean dibujando
planos de pendiente y planos límite, y no líneas (como elementos reales),
consigo lo que quiero. También he conseguido cubiertas complejas, e incluso
buhardillas.
Estalkiekin ere aritu nahiz,
eta borroka latzak izan ditut. Dena dela, konturatu nintzen estalkiak sortzen
direla malda-planoak eta muga-planoak erabilita, eta ez lerroak erabiliz
(lerroak elementu erreal gisa ulertuta); ondoren, arazorik gabe jarraitu nuen.
Estalki konplexuak eta txapitulak egiten ere ikasi dut.
El
programa también tiene la opción de poner elementos estructurales. Además, se
puede combinar con los forjados para hacer buenos planos. Eso sí, hay que
trabajar bien el tema de las uniones, puesto que, a veces, las uniones no salen
como quiero de buenas a primeras.
Programarekin
egitura-elementuak kokatzea posible da. Gainera, forjatuekin konbinatu daiteke
plano egokiak egin ahal izateko. Hala ere, aurki-guneak oso ongi landu behar
dira: batzuetan gauzak ez dira nik nahi ditudan moduan geratzen lehenengo
saiakeran.
No me olvido: también están las escaleras y las
rampas. Tras varios experimentos, mi impresión es que el programa tiene muchas
opciones, pero si no tienes clara la idea al empezar a dibujar el elemento,
tendrás que editar mucho los bocetos de los elementos, y ello aumenta la
posibilidad de que alguna línea perdida o mal cortada provoque algo que no
quieras.
Ez dut ahaztu: eskailerak eta
arrapalak ere landu ditut: Hainbat froga egin eta gero, hau da nire iritzia:
programak aukera asko ditu, baina elementuak sortzean, hasieratik argi eduki
behar da lortu nahi dena, edo, bestela, zuzenketak zirriborroetan egitean, arazoak
izan daitezke ahaztu diren lerroekin edo gaizki moztu direnekin.
Aquí
añado una imagen del interior de aquella vivienda antes mencionada. He estado
probando a tocar la potencia de las luminarias, y algo sale. Ahora bien: puedo
sacar interesantes renders de aquí, pero debo plantearme cuanto esfuerzo
dedicarle, puesto que lo habitual es utilizar el 3DStudio y VRay para ello. Por
lo que se, se puede llevar el archivo de Revit a ellos.
Hemen aurkezten dizuet lehen
aipaturiko etxebizitzaren barruko irudi bat. Argiztapenaren indarra egokitu
dut, baina oraindik nabil frogak egiten (hey, zerbait lortu dut, behintzat).
Erabakia hartu behar dut: render interesgarriak lortu ditzaket honekin, baina
merezi al du esfortzu handia honi ematea, normalean 3DStudio eta VRay erabiliko
ditudanean horretarako? Nik dakidanez, Revit artxiboa horietara eraman dezaket.
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