MUCHAS NOTICIAS
BERRI ASKO
Esta vez traigo un poco de todo. No siempre
son malas las noticias, ¿verdad?
Oraingoan denetarik pixka bat ekarri dizuet.
Berriak ez dira beti txarrak, ezta?
Las ciudades, actualmente, se diseñan
pensando en los automóviles. No es incorrecto, ya que los camiones de mudanza y
los bomberos deben llegar a todos los lugares. Pero eso no quiere decir que las
calles pertenezcan a los coches. Esa “intervención urbana”, además de ser
interesante de ver, muestra otro de los efectos de la superpoblación de los
coches. Yo prefiero las bicicletas, pero faltan caminos de bicis para que pueda
competir con los otros medios de transporte.
Hiriak, gaur egun, diseinatzen dira autoen
lehentasunarekin. Ez da txarra, etxez aldatzeko kamioiak eta suhiltzaileak
edonora iritsi behar baitira. Baina horrek ez du esan nahi kaleak kotxeen menpe
egon behar direla. Albistearen “hiri interbentzioa” interesgarria da eta,
gainera, kotxe gainpopulazioaren beste ondorio bat erakusten digu. Nik
bizikletak nahiago ditut, baina bidegorri gehiago izan gabe ezin dute beste garraio
moduekin lehiatu.
Un artículo muy corto, pero que resume bien
la mayoría de los puntos importantes. Añado información: otra ventaja es que,
al producirse la biomasa cerca y en casi cualquier lugar donde halla
plantaciones, el precio no depende tanto de la inestabilidad internacional,
como sucede con los combustibles fósiles. Pero otra desventaja es que, salvo
que nunca apagues la caldera, no podrá producir instantáneamente agua caliente.
Depende del consumo de agua y de la calefacción, necesitarás depósitos grandes
de agua caliente, y eso no es lo más apropiado para un piso individual.
Artikulua oso motza da, baina puntu garrantzitsu gehienak laburbiltzen
ditu. Informazio gehiago azalduko dizuet. Beste alde on bat zera da: biomasa
hurbil eta landatzeak dituen edozein tokitan ekoitzi daiteke eta, ondorioz,
prezioa ez dago nazioarteko ezegonkortasunaren menpe, erregai fosilen kasuan
bezala. Beste alde batetik, beste alde txarra hurrengoa da: galdara beti
piztuta ez badaukazu, ur beroa momentuan ez duzu lortuko. Kalefakzioaren eta ur
kontsumoaren arabera ur beroa gordetzeko metagailuak beharko dituzu, eta hori
ez da egokiena pisu txiki batean.
Como siempre, nos falta información.
Preguntes a quien preguntes, es casi imposible que alguien conozca otras
certificaciones que no sean la etiqueta. Yo, que estudié arquitectura y terminé
hace dos años, en la universidad no escuché nada sobre los sistemas de evaluación
de la sostenibilidad de las edificaciones.
Me parece que son temas interesantes, pero mientras que sus nombres
sigan en el anonimato (para el público general), poco se conseguirá.
Beti
bezala, informazioa falta da. Berdin du nori galdetzen diozun, ia ezinezkoa da
etiketa famatua ez den ziurtagiriren bat ezagutzen duen norbait aurkitzea. Nik
arkitektura ikasi nuen eta orain dela bi urte amaitu nuen, baina
unibertsitatean ez nuen ezertxo ere ez entzun eraikinen jasangarritasunaren
ebaluazio sistemei buruz. Nire ustez gai interesgarriak dira, baina horien
izenak ezezagunak diren bitartean (biztanleriaren gehiengoarentzat), gutxi ezer
lortuko da.
Pero no vas a llamar, vas a cargar el
móvil. Una interesante manera de aprovechar las cabinas, y un servicio a la
ciudadanía. Por cierto: ¿quedan cabinas telefónicas en vuestras ciudades o
pueblos?
Baina ez zoaz hara deitzeko, bateria kargatzeko zoaz. Telefono-kabinei
probetxua ateratzeko modu interesgarria da, eta biztanleriarentzat zerbitzu bat
da. Ahaztu baino lehen, zure hirian edo herrian telefono-kabinak daude
oraindik?
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